niedziela, 29 maja 2016

Halo

Hej, ludzie.
Przybyłam na stare śmiecie z jednego ważnego powodu. Jestem już dość daleko jeśli chodzi o sprawdzanie i poprawienie tego opowiadania i przybyłam z ważnym pytaniem. Czy ktoś jeszcze jest zainteresowany przeczytaniem go?
I tak będę je sprawdzać tylko chciałabym wiedzieć czy powinnam się jeszcze bardziej sprężyc czy sobie odpuścić.
Proszę, odpowiedzcie mi tu w komentarzach albo jeśli wolicie napiszcie do mnie na któryś z kontaktów w zakładce "Autorka". Byłabym bardzo wdzięczna!
Pozdrawiam!
G.G

12 komentarzy:

  1. Ja! Zaglądam tu codziennie (Pewnie myślisz ze kłamie, ale serio jestem no-lifem i czekam na to opowiadanie). Mam nadzieję że jednak się sprężysz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobało mi się pierwsze twoje opowiadanko o Alu i pannie R, dlatego chętnie poczytam kontynuacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas czekam, co dalej! Co jakiś czas przypominam sobie pierwszą część, by nie zapomnieć, dlatego chętnie przeczytam kontynuację :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż czekam, aż Al naprawi to, co zepsuł, sierota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż czekam, aż Al naprawi to, co zepsuł, sierota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością. Już nie mogę się doczekać kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać aby przeczytać kontynuację. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeekam
    Uwielbiam tego bloga
    Wstaw coś szybko
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam!
    Asp bardzo mi się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń